maandag 12 maart 2018

Onderweg met SWMBO, en een tip voor LOL?

Dit weekeinde was ik nu eens niet onderweg met Tante Lies, maar wel met twee gezinnen (niet allebei de mijne hoor...), en vandaag hebben we, SWMBO Claudia en ik,  met zijn tweetjes nog heerlijk gewandeld in de bossen en over de heide bij Holten. Tussendoor hebben we bij Theeschenkerij Pas in Haarle zulke heerlijke versgebakken appeltaart gegeten dat ik dat mijn vrienden van de LOL niet wil onthouden; Haarle ligt immers makkelijk binnen hun bereik.
Ik heb nog geprobeerd een close-up opname van de taart te maken, maar die is mislukt omdat de taart zich toen al in mijn buik had verschanst.
Dus, LOL-ers, als jullie bij een van je volgende ritten langs Haarle komen, waag je daar dan gerust aan de appeltaart...

Groet

Erwin en Claudia (en Tante Lies ook een beetje)

2 opmerkingen:

  1. Er moet een soort lakmoesproef voor appeltaart komen waarop de appeltaart wordt beoordeeld op kwaliteiten als warm/koud, slagroom erop/ernaast, sappigheid, of er zo'n vies plastic-achtig laagje overheen zat, taaiheid van de bodem, hoeveelheid kaneel en algemeen cijfer voor de smaak. Anders zijn de recensies gewoon niet goed met elkaar te vergelijken. De Wereldfietser heeft ook een leuke manier van beoordelen: hoeveel kilometer zou je er voor willen omfietsen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij zijn onbewust al meerdere keren vlak langs deze herberg gefietst tijdens onze LOL-tochten. Meestal onderweg naar of van de Holterberg. Nooit aan gedacht om daar ook eens te stoppen. Dus namens de LOL-fietsers bedankt voor de tip Erwin!

    BeantwoordenVerwijderen