donderdag 6 oktober 2016

Bah, alweer aangereden.

Ruim een uur geleden is Tante Lies alweer in de flank aangereden, dit keer door een bromfietser die geen voorrang verleende. Dus morgen naar het Herfsttreffen fietsen kan ik wel op mijn buik schrijven. Zelf ben ik er deze keer met wat schaaf- en snijwonden vanaf gekomen, en ik voel nu al dat mijn linkerkant flink beurs is.

Een collega die langskwam heeft me geholpen Tante terug te dragen naar mijn werk, waar ik nu op een lift naar huis zit te wachten (met een kop thee voor de schrik).

Later meer....

Groet 
Erwin en gewonde Tante Lies

11 opmerkingen:

  1. Zuur!
    Veel sterkte met afwikkeling en verwerken.
    René - mijn fiets staat nu in Dronten voor reparatie -

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt vervelend, maar ik weet zeker dat tante er weer snel bovenop komt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Erwin,

    Echt balen! Sterkte! Morgenavond krijg je een extra borrel van mij!

    Groeten Wilco

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Erwin,

    Balen!! Soms zit het mee, soms zit het tegen.........
    Sterkte met de verwerking en hopelijk weer een spoedig herstel voor Tante!

    Groeten, Adri.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Laat het geen trend worden dat je via Velomobiel naar het treffen komt... Het Paastreffen ook al! Sterkte en tot straks. Vloeistoftherapie is ingeladen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 't Lijkt wel een hausse momenteel: aangereden worden...

    De pechvogels wens ik snel herstel toe van lijf en VM!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oei, da's minder. Hopelijk komt het snel goed, vooral met lijf en leden.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sterkte Erwin, dat is wel balen zeg. Maar ik geloof dat Tante Lies een ouwe taaie is, die krijg je er niet zo maar onder.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gelukkig hebben we je wel gezien op het Herfsttreffen. De dr. Jopen herfstbok was lekker! Hoop dat het allemaal goed komt met de schadeafhandeling.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. dat jammer Erwin,
    i weet hoe dat voelt, snel weer in de bak en trappen met dat ding....
    groet,

    Hans

    BeantwoordenVerwijderen