donderdag 18 januari 2018

Vandaag in Stoepmisbruikers

Stoepmisbruikers wordt mede mogelijk gemaakt door Brako® hondebrokken.

Vandaag in Stoepmisbruikers maar één item: Levensgevaarlijke driewieler brengt mens en dier in gevaar door keihard over de stoep te scheuren.

<denk hier nu een reclameblok van een minuut of 10 met allerlei zaken waar je geen behoeft aan hebt, behalve natuurlijk Brako® hondebrokken, en Bier>

Vandaag in Stoepmisbruikers: 

Met hoge snelheid rijdt deze maniak door de bebouwde kom van Warmond over het trottoir, overal springen geschokte voetgangers met een boog de heg in om het vege lijf te redden! Diverse schildpadden komen niet snel genoeg weg en worden vermorzeld onder de wielen van het allesverslindende monster. 
Vervolgens komt de presentator in beeld die iets vraagt aan ene Koos:
- "Koos, wat vind je daar nu van?"
- "Ik sta versteld van wat er allemaal kan met zo'n soort fiets, en die meneer kijkt ook heel goed uit of er geen voetgangers, of kleine hondjes, lopen. Alleen die schildpadjes, die waren toch een beetje de pineut. Maar er zijn toch al veel te veel schildpadden op de stoep."

<hierna komt de aftiteling, wederom met dank aan de hondebrokkenfabrikant die dit alles toch maar weer mogelijk heeft gemaakt>

Groet

Erwin en Tante Lies



7 opmerkingen:

  1. Verbazingwekkend, dat er bij deze snelheden niet meer slachtoffers zijn gevallen :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Was je vandaag met de Strada? Ik heb begrepen dat er meer velomobielrijders vandaag zijn gaan rijden. Eén daarvan is omgewaaid. Ik denk dat de betrokkene dat nog wel op zijn blog zal beschrijven.
    Hier in Noord-Holland veel schade. Op ons erf nokvorsten en dakpannen eraf en van de buren een compleet asbest dak aan flarden. Flinke schade daardoor aan de auto van de buren die op ons erf geparkeerd staat.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben vanmorgen met de Strada naar het werk gereden. Er was maar één momentje dat het een beetje eng werd omdat de fiets op twee wielen wilde gaan rijden. Hoe het op de terugweg wordt is nog afwachten...

      Verwijderen
    2. Ik denk dat je geluk hebt, de storm neemt na 13.00 uur af en zal om 17.00 uur helemaal weg zijn.

      Verwijderen
    3. Naar Wim, de schade. Vervelend met die asbest. Zelf met de automobiel naar het werk gegaan, maar ik moest dan ook naar Brussel.

      Verwijderen
  3. Creatief weggebruik, regels zijn maar hulpmiddelen vind ik, geen doel op zich.
    Twee remmende voorwielen sluiten ongelukken feitelijk uit en het gewicht per wiel is minder dan dat van een voetganger dus de tegels lijden er ook niet onder..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik denk dat je nog net voor de piek van de storm zat, al was het toen ook bepaald niet windstil. Ik heb geen risico genomen en heb de bus genomen. Vooral vertraging door wegwerkzaamheden in Utrecht. Terug was interessant. De bus die ik nodig heb rijdt door naar Rotterdam, en was nu dus het alternatief voor de trein. Ik heb de sneltram genomen. Die reed wel, en omdat die toch echt stopt in IJsselstein was die wel heel rustig.

    BeantwoordenVerwijderen